Service Level Agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA)

Een Service Level Agreement, kortweg SLA, bevat afspraken waar wij ons aan moeten houden met betrekking tot de service van de afgenomen dienst. Zo kan het gaan om onze responstijden bij een storing, de up-time garantie of het 24/7 bereikbaar zijn voor u. Hierdoor weet u precies wat u van ons kan verwachten!

Wij leveren verschillende soorten SLA pakketten, ook op diensten die niet bij ons zijn afgenomen. Doordat elke situatie uniek is, bieden wij SLA pakketten enkel aan op maat. Welke Service Level Agreement (SLA) het beste bij u past wordt tijdens een vrijblijvend oriënterend gesprek altijd snel duidelijk. Wilt u de mogelijkheden doornemen voor uw Service Level Agreement (SLA), neem dan contact op.

Neem contact op

Wij vertellen u graag alles tijdens een oriënterend gesprek

Contact

Wees problemen voor

Uw klanten willen blind kunnen vertrouwen op uw diensten. Zij waarderen dat er altijd een team van technici klaarstaat, mochten er problemen optreden. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden met betrekking tot uw wensen.

Voor verschillende diensten

Wij kunnen voor veel verschillende diensten een Service Level Agreement (SLA) in orde maken met daarin afspraken die voor u belangrijk zijn. Of het nu gaat om 1 website, of 100 servers, elke storing kan grote gevolgen hebben! Samen maken wij een passende Service Level Agreement (SLA).

Image

Voor websites en webshops

  • Wij monitoren je website webshop of webapplicatie 24/7
  • Snelle reactie bij storingen
  • Support team om tickets snel te beantwoorden
  • Kennis over verschillende software is bij ons aanwezig

Een service level agreement voor een website, is dat niet overdreven? Een standaard website heeft niet snel een service level agreement nodig. Echter zijn er websites, webshops of webapplicaties die wel bedrijfskritisch zijn. Wij staan dan 24/7 voor u klaar indien een bepaalde functie, of de gehele applicatie niet meer werkt.

Image

Voor hosting of webapplicatie

  • Hosting op stabiele hardware
  • Storingen worden 24/7 opgepakt
  • Bedrijfskritische systemen moeten blijven draaien
  • Altijd een goed supportteam achter de hand

Indien uw website, webshop of webapplicatie bij Blocksoftware wordt gehost kunnen er afspraken worden vastgelegd over onder andere de support, uptime en responstijden. Wij zorgen bijvoorbeeld dat er altijd iemand beschikbaar is in geval van storingen, of wij reageren altijd binnen een uur op uw tickets. Geen verzoek is te gek.

Image

Voor uw VPS of server

  • Wij verzorgen de updates buiten kantoortijden
  • Continue monitoring van de servers
  • Onze responstijden zijn extreem snel
  • U heeft directe lijnen met de techneut

Heeft u een eigen vps(-en) of server(s) bij Blocksoftware afgenomen of staan deze wellicht extern? Blocksoftware houdt deze graag voor u in de gaten. Wij verzorgen de updates, reageren bij storingen en monitoren de servers continue. Wilt u dat wij uw server altijd up-to-date houden, vaste responstijden, 24/7 telefonisch support of andere wensen? Vraag dan naar een SLA voor servers.

Image

Overige diensten

  • Externe draaiende diensten ondersteunen wij ook
  • Wij geven ook trainingen aan uw personeel of klanten
  • Wij hebben een goed support team die ook voor u wilt werken
  • Geen verzoek is te gek. Besprek wat u graag zou willen en wij kijken naar een passende oplossing

Het is uiteraard mogelijk om een SLA af te sluiten voor diensten die elders draaien. Ook als het gaat om specifieke software of hardware. Wij zijn ook in staat om te functioneren als helpdesk en onze kennis over servers, websites of een van onze andere diensten te gebruiken voor uw personeel of klanten. Ons team staat graag klaar om te helpen waar nodig. Zo doet iedereen waar hij of zij goed in is.

Offerte

Of meer informatie

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van een service level agreement of een offerte op maat? Neem dan vrijblijvend contact met ons op zodat wij de opties kunnen bespreken.